30/9/2020 - President Ayoub meets a delegation of UNESCO Club students in preparation for the e-learning conference

The President of the Lebanese University, Prof. Fouad Ayoub, met in his office at the Central Administration Building on 30 September 2020 a delegation of the UNESCO Club students in the Faculty of Letters & Human Sciences (Branch 5).

The delegation included Moussa Gabris (2nd year, Master in Geography), Loulou Ezzeddine (2nd year, Master in English Language) and Lynn Mshawrab (1st year - Political Sciences) in the Faculty of Law, Political & Administrative Science (Branch 5).

The delegation informed Professor Ayoub of the preparations for the conference that will be organized by the Faculty of Letters & Human Sciences on 27 October 2020 on "E-Learning: Difficulties & Suggestions for Solutions".